2n EP - L'Assumpció

dilluns, 16 de març del 2020

ORGANITZACIÓ 1A SETMANA

Benvingudes nines i nins de 2n,

Aquí teniu unes tasques per fer al llarg d'aquesta setmana. A finals de setmana, em podreu fer arribar els vídeos o les tasques amb una fotografia o un full escanejat al correu: 2ep@assumpcio.fecib.net posant a l'assumpte: ASSIGNATURA-NOM DE L'ALUMNA/E. Llavors, jo vos aniré corregint i fent observacions.

Organitzau-vos de tal manera que faceu un poc cada dia de cada assignatura (Estaria bé seguir un poc l'horari de classe). Anau enviant les feinetes així com les anau acabant, no espereu a enviar-ho tot junt. Si algú no ho pot acabar durant la setmana prevista ,ho podrà fer a la setmana següent. Però intentau anar fent un poquet cada dia, per no acumular massa.


Anau mirant el blog durant aquestes setmanes ja que es poden anar penjant informació o altre material que es consideri necessari o d’enriquiment.

La propera setmana vos tornaré a penjar la tasca. Esperam veure'ns prest.

Una besada forta i feliç setmana a tots!!!

Socials:
Observa el mapa de Mallorca i escriu 3 pobles d'interior i 3 pobles de costa.
Mapa de Mallorca
             Mira el vídeo sobre el pasisatge de costa. Llavors pots fer les activitats de la pàg. 69.
Paisatge de costa.

Música: 
Segur que al llarg d'aquests dies tendràs ganes de cantar i escoltar música. Aquí tens alguns enllaços interessants: Animals de la sabana (cançó)
                                   Instruments de percussió

Projecte "Ens agrada la jardineria:

Tasca: Fotosíntesis: veure el vídeo https://www.youtube.com/watch?v=Qol3OMRwkac-
 I emplenar full adjunt.
 Tasca: Fes una llista dels productes procedents de pantes que utilitzis o consumeixis habitualment a casa.

Per ampliar. Fes el següent experiment si et fa ganes veure  l’oxigen que ofereixen les plantes : veure el vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=EWVVAPFLtHU

Lengua: 
- Comprensión oral “Curiosidades de las plantas” https://www.youtube.com/watch?v=GIdzNQqsr74
I contestar a las preguntas de la hoja adjunta.

-Libro pág: 54,55 y 68
Els nins duen un llibre "Feliz feroz" per anar llegint durant aquests dies (cada dia un poc). La setmana següent ja vos informaré de l'activitat a fer.

Mates:
Fotòcopies de la carpeta (pàgines 16,17,22). Les fotocòpies de sumes i restes són per anar fent poc a poc i enviar-les quan les hagueu acabades.

llengua:

-Llibre:  página 115, activitat 10. Escriure també  frases llargues amb les paraules que surten a l'activitat. Recordau començar amb majúscula i acabar amb un punt.
-Expressió escrita: Inventa un diàleg telefònic entre tu i un amic/ga de l’escola (full adjunt) i fes-ne un dibuix.
Porten un llibre en català per anar llegint un poc cada dia però també podeu aprofitar per llegir-ne un que vos agradi molt.

English:


-Tasca: veure fulls adjunts
-Per anar practicant : Vos envio enllaç per fer activitats online del te Fotòcopies de la carpeta (pàgines 16,17,22). Les fotocòpes de sumes i restes són per anar fent poc a poc i enviar-les quan les hagueu acabades.ma que hem fet (Unit 4, Come to my party!). Les activitats de “Spinning” and “catching clouds” són molt divertides i serveixen de repàs. Aquest enllaç és per veure més videos si els fa ganes: https://www.youtube.com/watch?v=XbN3rxPdJj8


ART ( activitat per fer durant les 2 setmanes)

SPRING FLOWERS: Es tracta de fer una manualitat/ dibuix per donar la benvinguda a la primavera. És totalment lliure i es valorarà la creativitat. S’ha de fer a un full/cartolina Dn-4.Algunes idees: Pintar un ram de flors amb aquarel.la o tempera, fer un col.lage per exemple amb bossins de revista, fer algunes flors amb papiroflexia i aferrar-la al full, fer un ram o paisatge amb materials de per casa reciclats……..  


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PROJECTE NATURALS

ELS ARBRES I LA FOTOSÍNTESIS



  1. En què consisteix la fotosíntesis? Afegeix els altres 3 elements que en formen part del procés:

1. AIGUA (sals minerals)     2.                                         3.                                              4.



Fes-ne un dibuix:








  1. Per què és important la fotosíntesis? (benefícis)




  1. A més de la fotosíntesis, què més n’obtenim d’ells? (més beneficis)










 ---------------------------------------------------------------------------------

LENGUA


Nombre y apellidos:------------------------------------------------------------------------------------
CURIOSIDADES DE LAS PLANTAS
(Comprensión oral. Vídeo


  1. ¿De qué se alimentan las plantas carnívoras?


  1. Escribe verdadero (V) o falso (F):
Las plantas carnívoras……………………
-        crecen en lugares donde la tierra les aporta muchos nutrientes.
-        Crecen en lugares donde la tierra les aporta pocos nutrientes.
-        Las plantas carnívoras tienen músculos que les permite abrirse y cerrarse.
-        Las plantas carnívoras pueden abrirse y cerrarse gracias a la presión de agua que tienen dentro.
-        Són ofensivas para los humanos.

  1. ¿Cuánto mide el árbol más grande del mundo?


  1. ¿Cuántos años tiene el árbol?


  1. ¿Cómo se llama el árbol con el diámetro más grande del mundo?


  1. ¿Cuántas personas se necesitan para rodearlo por completo?



  1. ¿Para quién eran sagrados los Nenúfares?


  1. Subraya  la opción correcta:
-        Los Nenúfares viven en el suelo.
-        Los Nenúfares viven en el mar.
-        Los Nenúfares viven en los lagos, estanques y charcas.

  1. Tacha la palabra incorrecta y cámbiala por una correcta:
-        Los Nenúfares ensucian el agua. --------------------------------------
-        Los Nenúfares son el refugio de muchos animales terrestres. -------------------------


  1. Escribe el nombre de las plantas que han salido en el vídeo. y haz el dibujo. 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


LLENGUA

ESPRESSIÓ ESCRITA
(EL DIÀLEG)

Inventa un diàleg entre tu i un amic/a. Contau-vos per telèfon com van aquests dies a casa i com vos  entreteniu.
Recordau:
1)     Saludar-vos i acomiadar-vos
2)     2) Emprau guions cada vegada que parla una persona diferent.
3)     Cada guió es posa a una línia diferent.
4)     Emprau signes d’exclamació i interrogació ( !/? )







DIbuixa’t a tu i al teu company/a parlant per telèfon cada un a casa seva.





 -----------------------------------------------------------------------------------------------------


ENGLISH
Resultado de imagen de WORDSEARCH BODY PARTS

 -----------------------
GUESS WHO GAME:
  

Read and write the correct name.

-He has got big eyes.                - He has got big ears.                -He’s wearing a purple hat.
He has got a small nose.           -He has got a big mouth

What’s his name? -----------
 Resultado de imagen de CHRISTMAS GUESS WHO




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.