2n EP - L'Assumpció

dissabte, 5 de març del 2022

Fins on m'estimes?

 Segur que hi jugau moltes vegades amb els vostres fills i filles! 

- Fins on m'estimes?

- Jo t'estim fins a la lluna!

- I jo fins a les estrelles!

- I jo fins al darrer planeta!

- I jo fins a l'infinit!

- Idò jo fins a l'infinit i més enllà!

- ...

I així, pares i fills ens deim com de moooolt ens estimam! 


El dia 14 de febrer, dia dels enamorats, els nins i nines solen dur molta revolució! Aquest tema de l'enamorament els encanta!

A l'escola ho celebràrem amb un contacontes on després poguérem dir cada un d'ells fins on vos estimàven! I vos puc assegurar que vos estimen molt i molt!

I després vos vàren fer una preciosa noteta, d'aquestes per guardar a un lloc especial!

Quina sort que teniu de tenir-los! I quina sort que tenen ells de tenir-vos! I nosaltres, les mestres, també tenim la sort de disfrutar-los cada dia!

En definitiva, som uns grans afortunats! Visca l'amor!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.