2n EP - L'Assumpció

diumenge, 7 de juny del 2020

TASCA del 8 al 12 de juny

Curs quasi acabat... estiu quasi començat!!!

Hola estimadets,
Aquí teniu la tasca d'aquesta setmana. Coses divertides i entretingudes per no agobiar-nos i per començar a ensumar unes vacances ben merescudes per a tots vosaltres, que ho heu fet molt bé!

Endavant que ja som a la recte final!




MATES:

Repàs interactiu: Aquesta setmana farem feina de manera interactiva a veure si no se vos fa tan pesat: 
Entrau al portal d'anaya educación-web del alumnado y família- contrasenya/usuari(matrelcat2) - mis recursos-matemàtiques- banc de recursos- recursos per a cada unitat. 
Aquí vos deix les activitats que vos recoman però ho podeu adaptar segons les necessitats de cada nin:

Unitat 8: ordenació de nombres, suma de sumands iguals, ordre del factor multiplicació, taula del 2 i resolc problemes.

Unitat 9: parells/imparells, sumes i restes (els 2), càlcul mental, taula 5-10, sudoku.


LLENGUA:
LABORATORI DE POESIA ESTIUENCA: Aquesta darrera setmana la dedicarem a practicar poemes d’estiu, Com?

1. Comprensió lectora, Estiu poètic: llibre pàgina186-189. Activitat del llibre pàgina 190 (1 i 2) i de la pàgina 191 (activitat 6)

2. Cercau un poema relacionat amb l’estiu (animal del mar, objecte de platja, menjar estiuenc..). El poema pot ser de la lectura, del recull que vos adjunt aquí (Recull de poemes aquí)
o bé un que trobeu per internet, llibres…. . Una vegada el tengueu, teniu 3 opcions a triar-ne 1:

L’opció a) i b) es poden fer de manera individual o en petit grup aprofitant que ara ja podeu sortir o que sou 2 germans a la família:
a)      RECITAR EL POEMA DE MEMÒRIA (si és molt llarg, basta un tros): Si sou més d’un, vos podeu preparar un vers cada un, per exemple. Podeu cercar imatges,objectes o espai per acompanyar el poema.
b)      REPRESENTAR EL POEMA (si és molt llarg, basta un tros): Alguns podeu recitar el poema i altres l’escenificau (fent un teatret).  Vos podeu disfressar dels personatges o elements del poema.
Pequetren Naranjita: POESÍAS (con imágenes) | Poemas cortos para niñosc)      POEMA AMB IMATGES: Escriu tot el poema i canvia alguna de les paraules per una imatge que el representi. Aquí vos deixo un exemple de com fer-ho (encara que està en castellà).                                                     
    Intentau fer una bona presentació (lletra, dibuixos i color).



Ànims que el resulat de tots serà fantàstic!!


LENGUA:
-De vacaciones: libro página 106-107


PROJECTE:

ELABORAM UN BERENAR SALUDABLE: Per finalitzar el projecte, la mare de na Pilar (mestra i cuinera) ens ensenyarà a preparar un berenar saludable i equilibrat que tengui tots els nutrients que el nostre cos necessita per començar el dia en forces i energia. Ja sabeu que el berenar del matí és la menjada més important i que necessitam fer-la bé.
Mirau el vídeo:


Menú de recetas para el desayuno de los niños
Ara es tracta de preparar-ne un voltros mateixos tenint el compte el que ens han ensenyat al vídeo. Com veieu teniu diferents opcions(així cada dia podeu anar canviant) sempre que agafeu dels 3 blocs. Ja veureu que bo que és quan ho prepara un mateix!. Enviau-me una foto de voltros amb el plat!


ENGLISH:

Només teniu una petita feineta divertida d’anglès. La resta són vídeos y jocs interactius per qui s’animi a aprendre un poc més sobre la temática “Summer/holidays”:

SUMMER SONG: Listen to this Summer song:

Després d’escoltar la cançó, teniu diferents opcions per escollir (només n’heu de fer 1):

a)Vídeo divertit dient la frase: “I LOVE SUMMER” . Acompanyar-ho amb un objecte, roba, lloc relacionat amb l’estiu. Per exemple: aprofitau si anau a la platja, per fer-ho allà!

b) Cantar i/o ballar un tros de la cançó anterior. 

SUMMER STORY:

Teniu 2 històries perquè trieu la que més ganes vos faci:





SUMMER INTERACTIVE GAMES:
Si voleu aprendre vocabulari relacionat amb l’estiu, aquí teniu aquests joc interactius divertits:

SOCIALS:

Aquesta setmana et propòs repassar cosetes que hem après al llarg del curs amb unes fitxes 
interactives. Has de fer la fitxa, clicar “Terminado” i llavors, “Comprobar resultado”. Així sabràs quantes coses has encertat!

Segur que repassaràs i aprendràs de manera divertida. 

Fitxa 1: 
Fitxa 2:  
Fitxa 3: 
Fitxa4: 
ART:
-        Acabam el “Summer collage”. Si l’heu acabat ja el podeu posar de portada de les feinetes fetes durant aquest confinament. De segur que quedarà ben estiuenc!

MÚSICA:


Aquesta setmana vos propòs repassar diferents continguts que hem vist al llarg del curs de manera interactiva. Has de (com has fet a socials fer la fitxa, clicar “Terminado” i llavors, “Comprobar resultado”. 

 Endavant petit músic! 

Fitxa 1: Notes mi –sol- la- do 
Fitxa 2: figures rítmiques 
Fitxa 3: Escala de Do Major 


QUI EN VOL UN POC MÉS?

8 meriendas entretenidas con frutas (con imágenes) | Platos de ...-        FRUITA DIVERTIDA!! Ara que ja comença haver diversitat de fruita, preparau un bon plat de fruita per berenar que sigui divertit. Aquí en teniu alguns exemples. Deixau volar la vostra imaginació!! Veureu que menjar fruita també pot ser divertit!! Qui s’anima? Enviau-me una foto.





-        Poema saltant a la corda (aprofintat que treballam els poemes): Ets capaç de recitar i fer aquest poema mentre saltes a la corda? Qui s’anima?
SALTA, SALTA, SALTAMONTES (poema)
Salta, salta, Saltamontes
Salta, salta sin cesar
Por el prado, por el bosque, por la orilla de la mar.
Te persiguen saltamontes la cigüeña y el zarzal, la viudita,
El hornero y la dueña del zarzal.

Salta, salta, saltamontes
A derecha, a izquierda
Por delante,  por detrás.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.