Hola estimats,
Acabam de començar un mes de juny, un mes important perquè ens indica que les vacances ja comencen aviat. Tots ja tenim ganes de anar a la platja, jugar amb els companys.... però ens queda fer un petit darrer esforç a tots.
Ànims que ja queda ben poc!! Bona setmana!!
MATES:
Mirar vídeo:
Fer la fitxa de la taula de l'1,2,5,10(Pdf aquí)
-Llibre pàgina 156, 157 (Llibre 2.3). Per comprovar els resultats de les sumes i restes, els podeu motivar ensenyant-los a emprar la calculadora i que es comprovin els resultats ells mateixos.
-Problemes de multiplicar: seguirem treballant els problemes de manera manipulativa i després ho passam al full. (Pdf aquí)
LLENGUA:
- So "S" com Sol i "S" com casa: No farem explicació de la "S" sonora i sorda degut a que és una mica complexe per a ells. De moments ens conformarem en que ho practiquin i ho aprenguin de manera visual. Intentar fer la pàgina 180.
-
Hem preparat un joc molt xulo per practicar el so de la S de "sol", esperam que vos agradi (PDF aquí). Quan l'acabeu de fer, escriviu 3 frases boges emprant a cada frase tantes paraules del joc com volgueu. En què consisteix fer frases "boges"? En escriure disbarats. Sí, ho heu sentit bé! Per exemple: L'ocell va anar en bicicleta al cinema".A veure qui la diu més grossa!!
LENGUA
-CUENTO, EL ÁRBOL GENEROSO:
Esta semana tengo un sorpresa para vosotros. Un gran conocido ha preparado un vídeo para vosotros con mucho cariño. Me comenta que os estraña mucho y que le apetecía leeros este cuento: ( El árbol generoso)
Una vez lo hemos escuchado, podéis hacer la siguiente comprensión lectora (Pdf aquí)
PROJECTE:
CURTMETRATGE: Aquesta setmana formareu part del rodatge d'un vídeo de Nutrició. Teniu 2 opcions a triar la que més ganes vos faci:
a) Mirar el vídeo i imaginar-se el que deu estar dient o pensant el protagonista. Quan ho tengueu clar, vos heu de gravar (audio o vídeo) fent com si fossiu el protagonista que parla. Es tracta de posar-li veu al protagonista i també als altres (canviant si voleu el to de veu). Quan no parla, heu de pensar el que deu estar pansant i també dir-ho. Ho podeu fer a la vegada que passen les imatges o si ho voleu fer més curtet també. Estau preparats per formar part del vídeo? Ja veureu que xulo quedarà. Ahh, posau-li un altre títol més divertit al vídeo i abans de començar el dieu.
b) Contar-ho com un conte: Es tracta de mirar el vídeo i després gravar-vos explicant-ho com un conte (curtet): hi havia una vegada........................................... . . Podeu ser tan creatius com volgueu. Ahh, canviau també el títol per un de més divertit (aquest l'heu de dir al principi del conte).
Ànims que quedarà ben xulo!!
ENGLISH:
-Gravau-vos dient alguna de les següents frase completes:
1. My favourite (animal, colour, song, sport...) is ...........
2. I can (swim/jump/dance....)
3. I've got.............
Es tracta d'escollir algunes d'aquestes estructures i completar-les. Estaria bé que quan ho graveu, ho faceu; per exemple: si dieu: " My favourite sport is playing football" , vos posau a jugar a futbol.
- It's a beatiful day song:
Listen to this beautiful song and draw: what a beautiful day is for you.
Es tracta d'escoltar aquesta cançó tan guapa i dibuixar el que és per a tu un dia magnífic.
.
ARTS AND CRAFTS ( temps límit: 2 setmanes):
Summer collage: Aquesta setmana fareu un collage on la temàtica serà l'estiu. El material imprescindible a utilitzar ha de ser: cartolina A-4 i revistes, fulls/cartolines de colors.... material extra depenent del que faceu (arena, pals,,,) Ahh, no es pot emprar tisores per retallar i fer les formes, s'ha de fer amb les mans.
Aquesta activitat pot servir per fer de portada del 3r trimestre. Tots aquells que anau guardant les feinetes, en podeu fer un quadernet i posar aquesta manualitat com a portada principal.
Aquí vos adjunt idees del que es pot fer però millor si emprau la vostra imaginació i creativitat (que és molta). Estic segura que en sortiran idees ben originals!
MÚSICA:
Aquesta setmana vos propòs repassar les notes amb unes fitxes interactives.
Només has de clicar damunt cada enllaç i en acabar la fitxa has de pitjar a "Terminado". Llavors tens l'opció de “Comprobar resultado” i sabràs quantes notes has estat capaç d’endevinar.
-CUENTO, EL ÁRBOL GENEROSO:
Esta semana tengo un sorpresa para vosotros. Un gran conocido ha preparado un vídeo para vosotros con mucho cariño. Me comenta que os estraña mucho y que le apetecía leeros este cuento: ( El árbol generoso)
Una vez lo hemos escuchado, podéis hacer la siguiente comprensión lectora (Pdf aquí)
PROJECTE:
CURTMETRATGE: Aquesta setmana formareu part del rodatge d'un vídeo de Nutrició. Teniu 2 opcions a triar la que més ganes vos faci:
a) Mirar el vídeo i imaginar-se el que deu estar dient o pensant el protagonista. Quan ho tengueu clar, vos heu de gravar (audio o vídeo) fent com si fossiu el protagonista que parla. Es tracta de posar-li veu al protagonista i també als altres (canviant si voleu el to de veu). Quan no parla, heu de pensar el que deu estar pansant i també dir-ho. Ho podeu fer a la vegada que passen les imatges o si ho voleu fer més curtet també. Estau preparats per formar part del vídeo? Ja veureu que xulo quedarà. Ahh, posau-li un altre títol més divertit al vídeo i abans de començar el dieu.
b) Contar-ho com un conte: Es tracta de mirar el vídeo i després gravar-vos explicant-ho com un conte (curtet): hi havia una vegada........................................... . . Podeu ser tan creatius com volgueu. Ahh, canviau també el títol per un de més divertit (aquest l'heu de dir al principi del conte).
Ànims que quedarà ben xulo!!
ENGLISH:
-Gravau-vos dient alguna de les següents frase completes:
1. My favourite (animal, colour, song, sport...) is ...........
2. I can (swim/jump/dance....)
3. I've got.............
Es tracta d'escollir algunes d'aquestes estructures i completar-les. Estaria bé que quan ho graveu, ho faceu; per exemple: si dieu: " My favourite sport is playing football" , vos posau a jugar a futbol.
- It's a beatiful day song:
Listen to this beautiful song and draw: what a beautiful day is for you.
Es tracta d'escoltar aquesta cançó tan guapa i dibuixar el que és per a tu un dia magnífic.
.
ARTS AND CRAFTS ( temps límit: 2 setmanes):
Summer collage: Aquesta setmana fareu un collage on la temàtica serà l'estiu. El material imprescindible a utilitzar ha de ser: cartolina A-4 i revistes, fulls/cartolines de colors.... material extra depenent del que faceu (arena, pals,,,) Ahh, no es pot emprar tisores per retallar i fer les formes, s'ha de fer amb les mans.
Aquesta activitat pot servir per fer de portada del 3r trimestre. Tots aquells que anau guardant les feinetes, en podeu fer un quadernet i posar aquesta manualitat com a portada principal.
Aquí vos adjunt idees del que es pot fer però millor si emprau la vostra imaginació i creativitat (que és molta). Estic segura que en sortiran idees ben originals!
MÚSICA:
Aquesta setmana vos propòs repassar les notes amb unes fitxes interactives.
Només has de clicar damunt cada enllaç i en acabar la fitxa has de pitjar a "Terminado". Llavors tens l'opció de “Comprobar resultado” i sabràs quantes notes has estat capaç d’endevinar.
Esper que gaudiu practicant les notes musicals que ja sabeu!!!
SOCIALS:
A veure si recordes els noms dels planetes! Aquí tens la cançó i una fitxeta per a practicar-los.
QUI S'ANIMA A FER UN POC MÉS?
Aquesta vegada vos he posat moltes activitats opcionals perquè pogueu triar la que més ganes vos faci:
- Matemàtiques:Qui tengui fet la roda de les
multiplicacions, vos animau a fer la del 5 i la del 10? Quins polígons vos
surtes? Veureu que són taules especials. Enviau-me una foto si ho feis.
Podeu seguir
treballant amb les propostes interactives d'anaya (usuari/contrasenya:
matrelcat2)
- Càlcul mental (ràpids): Aquesta setmana tornarem a dedicar
2 minutes (2/3 vegades a la setmana) als "ràpids" a veure si heu
millorat respecte a l'última vegada. . Vos adjunt 3 nivells; alguns estau al
número 3 i alguns ja heu de passar al 4. Per favor, que respectau el
temps i que ningú passi de nivelll sense aconseguir l'anterior. Ànims que jo sé
que tots podeu! No passeu pena si no ho completau tot; l'objectiu és anar
millorant dia a dia. Mandau-me el resultat final ( no importa foto)(nivell 3) (nivell 4)
- English: Vosadjunt un conte que m'agrada molt i que ja hem vist alguna vegada. Esper que vos agradi:
- Activitats interactives de l'alimentació:
- Land Art: Aprofitau les vostres sortides
al camp o a la platja, per fer un collage in situ amb el material que la
naturalesa vos ofereix (flors, pedres, terra, pals, arena...). Ho podeu fer al
lloc mateix i sense aferrar, així després ho tornam tot al seu hàbitat natural.
Jo ja ho he fet, algú s'anima?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.