2n EP - L'Assumpció

dilluns, 24 de juny del 2019

Carta de comiat

Estimats nins i nines,

Hem arribat a final de curs en un tres i no res! Com em deia na Llucia:
- Xisca, m'ha passat súper aviat, i a tu?

A mi també m'ha passat molt aviat, això vol dir que ens ho hem passat bé! Hem après moltes coses i hi ha hagut moments per tot: per riure, per enfadar-nos, per perdonar-nos, per escoltar-nos, per abraçar-nos, per jugar, per escriure, per dibuixar, per pensar, per relaxar-nos, per divertir-nos,...

Estic molt contenta d'haver-vos conegut i ja tots formau part de la meva vida!

He passat molt de gust, aquests dos anys, d'estar amb voltros dia a dia i veure com heu crescut com a petites grans personetes que sou!

Esper que en guardeu un bon record i que encara que passin els anys i torneu grans, ens saludem i facem qualque rialla!

Vos estim molt i vos desitj el millor "EQUIPO"! 

Moltes besades i aferrades per a tots!

Xisca


PD: Gràcies mares i pares, perquè vos he sentit al meu costat en tot moment i és d'agraïr! I gràcies pel regal, em va encantar!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.